Friday, September 9, 2016

Let's Eat 2


Omomooo.. 
Sejak blog dikemaskini menjadi insan yang baru (even tuan lama), memanjang je update entry psal korean drama.  This time pon still pasal korean drama yg baru sj habis mek tonton.   Let's Eat 2.  Drama ni famous jg.  And Im believe that many korean drama lovers kat luar sana dah tengok drama ni sbb drama ni around 2015 kalau tak silap aku.  So now dah nak habis 2016, still aku just done with this drama.  Tapi masih belum terlambat.  

Drama Let's Eat ni aku tengok dkt Tv je.  TVN.  Since aku adalah penggemar korean drama/artis/entertainment/ no 1 dalam rumah ni, so tak pelik la kalau ada je muka aku dekat depan tv, channel yg aku tengok tak lain dan tak bukan 391, 393, 394, 395.  As TVN ni banyak buat drama dan juga show masak2 dan makan2, banyak juga la ilmu2 aku pasal makanan korea ni.  At least boleh belajar kan? Ye ke idok?  At the same time, hero drama Let's Eat ni adalah Dujun from Beast and I like him from 2012.  So aku terus jadi excited nak tengok.  So, tiap2 minggu, ternganga depan TV semata2 nak tunggu episode Let's eat ni.  Biasalah.. Nak download kemain susah kan.  hahaha

Btw, this drama was soo nice.  Tak de conflict pon just simple2 conflict je sbb it's all about food, food and food.  Ya Allah tengok drama ni memang jadi lapar je memanjang.  Even sotong kurita yg gerak2 tu pon aku boleh terliur.  Chincaaa :'(  All of the food nampak sangat sedap.  Tambah2 Goo Dae Yong (DooJoon) dan Baek Su Ji (Seo Hyu Jin)  makan, memang berjaya menumpaskan mana2 hamba Allah yg tengah diet kat luat sana.  And this drama was too sweet to handle.  Even dah last2 baru tau yg both are fall in love with each other, but it's fine.  Sbb drama ni langsung tak boring.  Heroin dia soo real and sangat comel time makan.  And how their friendship turn to love, can't handle.  Boleh plak si Goo Dae Yong tu ignore his feeling just like that sbb nak bagi die pnya bestfriend happy dgn Suji.  Ohmy.   hahaha.. So aku rated this drama 5 bintang sbb tak miss satu scene pon.  Kalau tak skip tu maksudnya best la kan. hahahaha.  

For korean drama lovers kat luar sana, do watch it (LET'S EAT 2).  Tak menyesal comfirm.
Happy Watching :)



Perfect match !




Image cr to:  Google

1 comment: